27 Şubat 2014 Perşembe

GÜNAHIYLA SEVABIYLA MART 2014 BURDA SAYISI

Merhabalar mart ayı geldi çattı ve biz yine gözümüz yollarda Burda dergisini beklemeye koyulduk ülkemizde ki neredeyse tek çünkü El işi dergisi 3 ayda bir çıkıyor. Ben de bugün mart sayısını aldım görselleri verim dedim bence güzel modeller var .
 

kapagımızz:)
                                          
Bu modeli dikmek istiyorum lakin düz bir kumaşla





 ceket cok cici
 tunik olabilir.
 asla bana yararı olmayacak güzel bir model

 süpperrr



 

dergiyi alış sebebimm:)
Basınızı agrıttımm nisan sayısını büyük bir özlemle bekliyorum çünki nisan sayıları genelde güzel olur göreceğiz.Öpüldünüzzz

2 yorum:

  1. Mayıs ve Ağustos sayılarında da çok hoş modeller oluyor canım. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Bu sayıyı bende almıştım içinden hiç bir modeli beğenmedim..belki tekrar gözden geçirip daha iyi inceleyerek bakmak gerekecek nedense Burda dergisinin modelleri artık bana çok anlamsız gelmeye başladı..tekrarın tekrarı dışında alakasız alakasız modeller yayınlar oldu sanki..bu benim şahsi düşüncem tabii ki şöyle heyecanlandıracakhemen bana kumaş aratacak bir medele uzun zamandır rastlayamadım..eski Burda dergileri el işi kursumuzda mevcut oradaki modeller (80'li-90'lı yılların sayılarında)gerçekten çok zevkli ve şahaneler.. sevgilermi bıraktım :)

    Yorumalrdaki kelime doğrulamayı kaldırmanızı tavsiye ederim bu arada :)

    YanıtlaSil